Zgodnie z wymogami wprowadzonego w Urzędzie Miasta Systemu Zarządzania Jakością PN-EN ISO 9001:2009 w terminie od 2 do 31 marca br. na terenie Urzędu odbywa się badanie ankietowe sprawdzające zadowolenie klientów z usług świadczonych przez urzędników mysłowickiego magistratu.
Ankieta jest dostępna we wszystkich Wydziałach i Zespołach oraz w Biurze Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Mysłowice, jak również może ją przeprowadzić bezpośrednio pracownik, który obsługiwał klienta Urzędu.
Wypełnienie ankiety pozwoli uzyskać cenne informacje i podnieś jakość pracy Urzędu Miasta Mysłowice oraz wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Badania satysfakcji klientów przeprowadzane są w Urzędzie Miasta Mysłowice począwszy od 2010 r. i zazwyczaj przeprowadzane są poprzez udostępnienie ankiet w formie papierowej w Biurze Obsługi Mieszkańca i komórkach organizacyjnych oraz w formie ankiety elektronicznej na stronie internetowej miasta.
Wyjątkiem od powyżej opisanych praktyk był rok 2014 w trakcie którego badanie satysfakcji klientów przeprowadzone zostało przez ankieterów firmy BioStat w ramach projektu „Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych”
Wyniki badania ankietowego będą jednym z głównych punktów Przeglądu Systemu Zarządzania Jakością, który odbędzie się w drugiej połowie kwietnia br.