Oddaj nienoszony biustonosz m.in. do salonu brafittingowego Ka-Ja i wesprzyj kampanię „Dotykam=wygrywam”. Jej głównym celem jest promowanie zdrowia piersi poprzez edukację w obszarze samobadania i noszenia dobrze dobranego biustonosza. Kampania potrwa do 31 października, a wesprzeć ją może każdy.
Kampania „Dotykam=wygrywam” organizowana jest nieprzerwanie od 10 lat z inicjatywy Izabeli Sakutovej, międzynarodowej ekspertki brafittingu i prezeski fundacji Wsparcie na Starcie, przy wsparciu bieliźnianej marki Panache, specjalizującej się w produkcji biustonoszy w szerokiej skali rozmiarowej.
Kampania potrwa do 31 października, a wesprzeć ją może każdy. Pierwszy sposób wsparcia to przekazanie zużytych biustonoszy do tzw. reCYClingu, który odbywać się będzie w ponad 170 sklepach brafittingowych w całej Polsce. W Mysłowicach będzie to możliwe w salonie brafittingowym Ka-Ja przy ulicy gen. Ziętka. W zamian można otrzymać bon rabatowy na 20 zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza Panache do wykorzystania w salonach biorących udział w kampanii. Lista punktów zaangażowanych w ogólnopolską zbiórkę biustonoszy znajduje się na stronie www.dotykamwygrywam.pl/recycling.
Samobadanie piersi to nawyk, który może uratować życie
Rak piersi to najczęściej występujący u kobiet w Polsce nowotwór. W 2020 roku, według Krajowego Rejestru Nowotworów prowadzonego przez Centrum Onkologii, diagnozę „Ma pani raka piersi” usłyszały 24 644 kobiety. Aż 8 805 z nich zmarło z powodu zbyt późnego wykrycia choroby.
W ramach wsparcia kampanii można też zakupić #BIUSTOmydło, czyli tegoroczną cegiełkę kampanii. Jubileuszowa edycja „Dotykam=wygrywam” połączona będzie także z inauguracją #BIUSTOapki – uzbierane w ciągu ostatnich lat w ramach kampanii środki pozwoliły na stworzenie przez fundację Wsparcie na Starcie bezpłatnej, biustopozytywnej aplikacji dla nastolatek, wspierającej je w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi od najmłodszych lat. Już od 24 września każdy może ją zainstalować bezpłatnie na swoim telefonie.
Co roku przesłanie kampanii niosą w świat gwiazdy, influencerzy i artyści. Dzięki ich zaangażowaniu zwiększa się świadomość konieczności wdrożenia nawyku samobadania piersi jako skutecznej metody profilaktyki raka piersi. W gronie ambasadorów znaleźli się m.in. Beata Sadowska, Daria Widawska, Małgorzata Ohme, Daniel Józek – Qczaj, Anna Karwan, Natalia Przybysz, a także miss Polonia Natalia Gryglewska.
Poznaj historię kampanii na stronie www.dotykamwygrywam.pl.
Informacja prasowa