Jedna z największych polskich sieci sklepów spożywczych Piotr i Paweł dołączyła do grona najemców Quick Parku w Mysłowicach. Supermarket zajmie powierzchnię 1237 m².

 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak popularna, polska i prężnie rozwijająca się sieć supermarketów znajdzie swoje miejsce w Quick Parku w Mysłowicach. Uważam, że ten operator spożywczy świetnie uzupełni ofertę zakupową naszego centrum handlowego- mówi Dyrektor ds. Rozwoju Dominik Buczkowski.

Piotr i Paweł to polska, rodzinna sieć supermarketów, która w ubiegłym roku obchodziła swoje 25-lecie funkcjonowania. Przyświeca im cel oparty o motto właścicieli sieci „tworzenia takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować”. Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu, licząca obecnie 136 sklepów. Jest ona obecna na rynku od ponad 25 lat. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł

Powierzchnia w całości wynajęta

Powierzchnia najmu Quick Parku jest już prawie w całości wynajęta. Oprócz wspomnianego Piotra i Pawła znajdą się w nim takie marki jak m.in. Reserved, House, Cropp, Sinsay, H&M, Smyk, CCC, RTVEuroAgd, Martes Sport czy Rossmann.

Otwarcie w listopadzie

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Jego powierzchnia wynosić będzie blisko 16 tys. metrów kwadratowych. Otwarcie centrum nastąpi w listopadzie 2016. Na powierzchni przewidziane jest około 60 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Quick Park zaoferuje również darmowy i komfortowy parking na 400 samochodów. Centrum handlowe zapewni kompleksową ofertę handlowo-usługową poprzez połączenie galerii handlowej, parku handlowego, jedynej w mieście restauracji McDonald’s oraz stacji benzynowej.

Cztery pojazdy zderzyły się na ul. Katowickiej

Quick Park Mysłowice to inwestycja o wartości 100 mln złotych.

Zobacz również: Wybudują nowe ronda na Katowickiej i Obrzeżnej Północnej