fot.arch.itvm

Decyzja inwestora o budowie pierwszej regionalnej hybrydowej galerii handlowej Quick Park w Mysłowicach była strzałem w dziesiątkę. Od 30 listopada do 31 grudnia Quick Park odwiedziło ponad 220 tys. klientów! To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie.

Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczni klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina. Jak twierdzi Agnieszka Drucis – Poświąteczny czas w Quick Parku tradycyjnie oznacza rozpoczęcie zimowych wyprzedaży. Właśnie teraz klienci centrum mogą kupić jesienno-zimowe kolekcje nawet o 70 proc. taniej.

QUICK PARK MYSŁOWICE

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160 m 2 . W obiekcie znajduje się około 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów.

Inwestycja powstała u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, będącej obwodnicą miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ. W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic – Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk, zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców.