fot. pixabay.com

1 lutego Urząd Miasta Mysłowice rozpoczyna akcję doręczeń decyzji podatkowych na 2023 r. Będą one dostarczane przez pracowników magistratu albo za pośrednictwem poczty.

Od początku lutego mieszkańcom naszego miasta doręczane będą decyzje m.in. w sprawie tegorocznego podatku od nieruchomości, rolnego czy leśnego. Po ich otrzymaniu należy dokonać wpłaty podatku na podany w dokumencie numer rachunku bankowego.

– Zachęcamy Państwa do dokonywania bezgotówkowych płatności na podany w decyzji numer rachunku bankowego. Płatności gotówkowe, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, można zrealizować w dowolnym oddziale ING Bank Śląski S.A., gdzie są otwarte kasy, we wszystkich urzędach pocztowych, filiach urzędu pocztowego, agencjach pocztowych w godzinach ich pracy lub w kasach Urzędu Miasta Mysłowice, które mieszczą się w Biurze Obsługi Mieszkańca przy ul. Powstańców 1. Są one czynne w godzinach pracy urzędu – informuje mysłowicki magistrat.