Chorzowski oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych uruchamia kolejny dyżur telefoniczny dla śląskich przedsiębiorców. W czwartek 30 kwietnia w godz. 12-14 eksperci ZUS odpowiedzą na pytania dotyczących wsparcia, jakie można uzyskać w ramach przepisów tarczy antykryzysowej.
– Poprzednie porady cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Specjaliści praktycznie nie odkładali słuchawki ani na moment, bo telefon dzwonił non stop. Zdajemy sobie sprawę, że pytań i wątpliwości jest wiele, dlatego uruchamiamy kolejny dyżur telefoniczny, by odpowiedzieć na pytania śląskich przedsiębiorców – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim.
Główne tematy dyżuru to po raz kolejny wsparcie dla przedsiębiorców w ramach przepisów tarczy antykryzysowej. Zwolnienie z obowiązku opłacenia należności z tytułu składek za marzec, kwiecień i maj 2020 r., świadczenie postojowe dla osób wykonujących umowy cywilnoprawne i prowadzących działalność gospodarczą, ulgi w opłacaniu składek bez opłaty prolongacyjnej – odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek – to te przepisy wzbudzają najwięcej pytań. Dlatego 30 kwietnia w godz. 12-14 możecie porozmawiać o nich z ekspertami ZUS pod numerem telefonu 32 349 06 26. Pracownicy chorzowskiego oddziału ZUS w prosty sposób wyjaśnią nowe przepisy, podpowiedzą, z jakiej ulgi można skorzystać i jakie są terminy na złożenie wniosków.
A więcej o tzw. tarczy antykryzysowej 2.0 dowiecie się stąd.
Informacja prasowa