W związku z bardzo licznymi sygnałami od mieszkańców Mysłowic o konieczności dokonania zmian w systemie gospodarowania odpadami komunalnymi Urząd Miasta informuje, że dzięki posiadanym środkom finansowym od maja uruchamia następujące usługi:

  • dla zabudowy jednorodzinnej – wywóz odpadów zielonych raz na 2 tygodnie w soboty
  • dla zabudowy wielorodzinnej – zwiększenie częstotliwości wywozu odpadów suchych (żółte pojemniki) z 1 raz na 2 tygodnie, na 1 raz na tydzień

Wszyscy właściciele nieruchomości jednorodzinnych oraz właściciele i lokatorzy mieszkań otrzymają na początku maja nowe harmonogramy wywozu odpadów.

Prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad odbioru odpadów zielonych:

Odbiór odpadów zielonych odbywać się będzie w okresie od maja do listopada 2014 r.
Odpady zielone należy gromadzić we własnych workach foliowych o pojemności do 120 litrów
UWAGA: nie mogą to być worki dostarczane przez ZOMM do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: suchych i szkła – odpady wystawione w tych workach nie będą zabierane.

W workach należy gromadzić wyłącznie odpady zielone tj.: trawa, liście, chwasty, pocięte gałęzie oraz inne odpady roślinne np. kwiaty, nieprzetworzone owoce i warzywa.

Odpady zielone odbierane będą jeden raz na 2 tygodnie zgodnie z harmonogramem.
W pozostałych terminach odpady zielone mogą Państwo dostarczyć do >>PSZOK<< przy ul. Miarki 38 w Mysłowicach.

Zawiązane worki należy wystawiać przed posesję w widocznym miejscu nie wcześniej niż na dzień przed odbiorem odpadów, nie później jednak niż do godz. 6.00 w dniu planowanego wywozu.
UWAGA!

WORKI:

wystawione po godzinie 6.00 rano,
niewystawione przed posesję,
niezawiązane,
zawierające odpady inne niż zielone
NIE BĘDĄ ODBIERANE

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Zespołem Gospodarki Odpadami tel. 32 31 71 162 lub 32 31 71 237.