Nastolatki z Młodzieżowej Rady Miasta Mysłowice wiedzą, jak ważny jest każdy głos oddany w wyborach. W związku z niedzielnym głosowaniem na kandydatów do Parlamentu Europejskiego, zainicjowali profrekfencyjną akcję, która ma zachęcić mieszkańców Mysłowic do oddania swoich głosów.
Do udziału w przedsięwzięciu namówili prezydenta Edwarda Lasoka. Za ich namową powstał profrekwencyjny spot, w którym prezydent… jedzie „Maluchem”. Ale nie był to zwyczajny model Fiata126! Zielony samochodzik przyozdobiony był w plakaty z popularnymi „hashtagami” z europejskimi hasłami oraz we flagi Unii Europejskiej.
Całość została nagrana, a efekty będą mogli zobaczyć wszyscy mieszkańcy, których Młodzieżowi Radni wraz z Panem Prezydentem zachęcają do głosowania w Eurowyborach!
Za namową młodzieży prezydenta zrobił sobie także na tle wyborczego Fiata popularną „selfie” – zdjęcie z trzymanego w ręku aparatu.