Mysłowiccy uczniowie drugi raz wzięli udział w kampanii promującej mysłowickie szkoły średnie. Pary uczniów z każdej szkoły ponadgimnazjalnej mogliśmy zobaczyć na miejskich billboardach, w prasie oraz internecie. Jak wyglądały przygotowania do do udziału w kampanii? Zobaczcie making of z sesji zdjęciowej!
Podobnie jak w zeszłym roku, kiedy kampania odbyła się po raz pierwszy, do nauki w mysłowickich szkołach zachęcali sami uczniowie. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Jeszcze w żadnym mieście nie reklamowano w taki sposób swoich szkół. Kampanię poprzedziła sesja zdjęciowa, z której fotografie mogliśmy oglądać na billboardach, w gazetach i na stronach internetowych.
Młodzież do udziału w sesji zdjęciowej została dobrze przygotowana. O ich wygląd zadbała mysłowicka stylistka ubioru i doradca wizerunku Monika Janik, fryzjerzy z Akademii Stylizacji Fryzur z Katowic oraz wizażystki z mysłowickiego gabinetu urody Delfina Krystyny Rodziewicz.
– Była to świetna zabawa dla osób, które brały udział w tym projekcie. Sesja była bardzo profesjonalnie przygotowana. Osoby, które w niej uczestniczyły miały okazję poczuć się jak na prawdziwym planie zdjęciowym. Myślę, że z całą ekipą udało nam się zrobić coś fajnego. Weźmy pod uwagę fakt, że młodzież, która brała udział sesji to nie są zawodowi modele ani zawodowe modelki – mówi Wojciech Król, dyrektor kancelarii prezydenta a zarazem pomysłodawca kampanii.
Cała ekipa była zachwycona współpracą z młodzieżą, która z zadaniem poradziła sobie na piątkę – młodzi mysłowiczanie chętnie współpracowali ze specjalistami od makijażu, fryzur i ubioru.