W czwartek 20 czerwca odbyło się w Chorzowie w kompleksie „Sztygarka” przy szybie kopalni „Prezydent” spotkanie podsumowujące tegoroczną czwartą już edycję Industriady. Podczas spotkania uhonorowano jednostki, którę włączyły się w organizację imprezy. Jedną z nich było Centralne Muzeum Pożarnictwa z Mysłowic.

Spotkanie prowadziła Aleksandra Gajewska – wicemarszałek Województwa Śląskiego. W pierwszej części przedstawiono dane statystyczne: w Industriadzie wzięło udział 75 tys. uczestników. Specjalne linie autobusowe przewiozły 7 tys. pasażerów. W Industriadę zaangażowanych było 1.200 osób ze strony organizatorów. Informacja o święcie miała ponad 600 publikacji medialnych.
 

Łącznie odbyło się 271 imprez, naliczono 336 godzin wydarzeń i atrakcji w 24 miastach. Wkład własny finansowany przez obiekty szlakowe wyniósł 1,2 miliona zł, 1,7 mln zł zainwestował w Industriadę Samorząd Województwa Śląskiego.W drugiej części wręczono nagrody.

W kategorii najaktywniejszy samorząd wygrało miasto Gliwice, które sfinansowało w 100% wydarzeń na swoim terenie.Nagrodę dla największego sponsora zdobyła Kampania Piwowarska. Centralne Muzeum Pożarnictwa wyróżniono za wysoką frekwencję (1.700 osób) oraz wzorową organizację i przeprowadzenie.