Chciałbyś coś wyremontować lub wybudować w swojej dzielnicy albo zintegrować lokalną społeczność? To informacja dla Ciebie. Od 19 lipca mieszkańcy będą mogli składać propozycje zadań do 6. już edycji Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego.
Nabór wniosków wystartuje w poniedziałek 19 lipca i potrwa 3 tygodnie, do 9 sierpnia. Zasady MBO, formularz zgłoszeniowy i wszystkie potrzebne dokumenty znajdziesz tutaj. A jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości czy problemy przy pisaniu wniosku, przyjdź na warsztaty dotyczące MBO, które są zaplanowane na 26 lipca. Więcej szczegółów wkrótce.
W tym roku na realizację MBO miasto przeznaczy 2 360 000 zł. Cała kwota, podobnie jak w ubiegłych latach, zostanie podzielona między wszystkie dzielnice Mysłowic. Która ile dostanie i na jaką maksymalną kwotę może opiewać Twój wniosek, dowiesz się stąd.
Zgłaszanie projektów będzie odbywać się korespondencyjnie (na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice – decyduje data wpływu do urzędu), osobiście w Urzędzie Miasta Mysłowice lub za pomocą skrzynki podawczej w Biurze Obsługi Mieszkańca oraz drogą elektroniczną na adres mbo@myslowice.pl (w formie skanów oryginalnych i podpisanych dokumentów).
Do 27 sierpnia złożone wnioski zostaną ocenione. 31 sierpnia opublikowane zostaną listy zadań przyjętych i odrzuconych. Tryb odwoławczy potrwa do 7 września, a 13 września poznamy listę zadań, na które będzie można oddać głos. Głosowanie rozpocznie się 20, a zakończy 27 września. Zwycięskie projekty zostaną ogłoszone 11 października.