2 miliony klientów oraz wynajem pomieszczeń na poziomie przekraczającym 95%. Działające w Mysłowicach przy ulicy Katowickiej centrum handlowe Quick Park podsumowuje pierwszy rok działalności.

Rok działalności zasługuje na podsumowanie. W tym czasie do grona najemców dołączyły popularne sklepy, m.in. salon sportowy 4F i salon optyczny Vision Express. W obiekcie pojawiło się również wiele punktów usługowych m.in. biuro podróży Sun- Alee oraz punkt Poczty Polskiej. W najbliższych miesiącach w Quick Parku otworzy się popularny sklep obuwniczy oraz sklep zoologiczny.

– Jestem zadowolony z zainteresowania najemców Quick Parkiem w Mysłowicach. W obiekcie zostały ostatnie wolne lokale na które prowadzimy już końcowe negocjacje. Udało nam się uzyskać taki dobór najemców, który powinien zadowolić większość mieszkańców Mysłowic – mówi Marcin Andruszko, dyrektor wynajmu Real2B Development

Działalność centrum to także wiele wydarzeń. Quick Park podczas pierwszego roku funkcjonowania zorganizował wiele wydarzeń i niespodzianek dla swoich klientów, m.in. Dzień Matki, Dzień Dziecka i Dzień Ojca. Na terenie centrum miało miejsce również wiele eventów dla najmłodszych, takich jak darmowe lekcje języka angielskiego Quick Lessons, warsztaty z robienia latawców czy weekend z robotami. W OhKino, pierwszym wielosalowym kinie w mieście, w sezonie letnim organizowano cykliczne seanse Kina Letniego.

Wydarzania miały doskonałe przełożenie na frekwencje w obiekcie. Po roku od otwarcia Quick Park odwiedziło ponad 2 mln klientów.

– Quick Park jako lokalne centrum handlowe utożsamia się ze śląską społecznością w szczególności z mieszkańcami Mysłowic i miast ościennych. Na przestrzeni roku angażowało się we współpracę w zakresie aktywności społecznej. Cyklicznie współpracuje z miejscowymi jednostkami administracyjnymi, kulturalnymi i społecznymi min. z Urzędem Miasta Mysłowice, MOSiRem, Mysłowickim Ośrodkiem Kultury czy Związkiem Harcerstwa Polskiego – mówi Marcin Andruszko.