fot. arch. ITVM

Po raz 10. będą spełniać świąteczne marzenia dzieci. Stowarzyszenie Motocyklowe Mysłowice publikuje już w sieci listy dzieciaków do mikołaja, a lada dzień ruszy zbiórka podarków w sklepach Netto i Kaufland. 4 grudnia prezenty trafią do podopiecznych mysłowickich placówek opiekuńczo-wychowawczych już tradycyjnie za pośrednictwem mikołajów na motocyklach.

Akcja „Motomikołaje” już od 10 lat daje mysłowiczanom możliwość wywołania uśmiechów na dziecięcych buziach. Nie inaczej będzie w tym roku. Stowarzyszenie Motocyklowe Mysłowice znów przeprowadzi wśród mieszkańców zbiórkę darów dla podopiecznych placówek opiekuńczo-wychowawczych w mieście, a potem widowiskową kolumną motocykli dostarczy je do adresatów.

Na facebookowym fanpage’u stowarzyszenia pojawiają się już listy dzieci z prośbami do świętego. Mikołajem może zostać każdy, zgłaszając się pod postem i deklarując spełnić życzenie danego dziecka.

Ponadto już w najbliższy poniedziałek 21 listopada ruszy zbiórka nie jak dotąd w jednym, a w dwóch sklepach na terenie naszego miasta.

– Dary będziemy zbierać w Netto przy ul. Moniuszki, ale także po raz pierwszy w Kauflandzie przy ul. Chopina – informuje stowarzyszenie Motocyklowe Mysłowice.

W obu sklepach staną kosze, do których będzie można wrzucać podarki dla najmłodszych: zabawki, książki, artykuły szkolne. Zbiórka potrwa do 2 grudnia.

Wielki finał „Motomikołajów” zaplanowany jest na 4 grudnia. O godz. 9:30 spod sklepu Netto wyruszy kawalkada mikołajów, śnieżynek i elfów na ryczących maszynach. Ich odwiedziny zawsze wzbudzają zachwyt dzieciaków. To również niesamowity widok na mysłowickich ulicach. W ten wyjątkowy sposób prezenty zebrane przez mysłowiczan trafią do dzieci.

– W tym roku planujemy odwiedzić sześć placówek: w Centrum, na Słupnej, Brzezince, Kosztowach, Ławkach i Wesołej. Mamy zamiar rozdać prezenty 114 podopiecznym – zapowiadają członkowie stowarzyszenia.

Jeśli chcesz wspomóc akcję, a nie masz możliwości wrzucić darów do kosza w Netto lub Kauflandzie, skontaktuj się z organizatorami za pośrednictwem Facebooka.

Materiały promocyjne