Rozpoczęły się prace nad kampanią promocyjną mysłowickich szkół ponadpodstawowych, które mają zachęcić ósmoklasistów do kontynuowania edukacji w naszym mieście. Profesjonalna sesja zdjęciowa i filmowa trwała aż trzy dni w Kultowym Kinoteatrze Znicz. Efekty już wkrótce będzie można podziwiać w internecie.


– W tym roku wprowadziliśmy nowości. Kampania przeniesie się do internetu, ponieważ, jak wiemy, młodzi ludzie najczęściej informacji szukają w internecie – informuje Anna Górny, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Mysłowice.

Uczniowie I i II LO, CKZiU oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Mysłowicach pozowali z atrybutami swoich kierunków i zawodów, do wykonywania których są przygotowywani w szkołach.

– Chcemy, aby to oni zareklamowali swoje profile i swoje szkoły. Są klasy dziennikarskie, biologiczno-chemiczne, humanistyczne, mamy fryzjerów, mechaników samochodowych. Tak że wachlarz jest ogromny – dodaje Anna Górny.

Aby jak najlepiej trafić do młodego odbiorcy, ciekawostki o każdym z profilu będą prezentowane w krótkich formach filmowych. A wszystkie dodatkowe informacje o każdej ze szkół będą dostępne w folderze, który każdy będzie mógł sobie ściągnąć na swój komputer czy urządzenie mobilne.

– W tym roku będziemy także przygotowywać folder, natomiast będzie on dostępny tylko w formie online. Tak że zachęcamy ósmoklasistów, rodziców do tego, aby śledzić nas w internecie, wypatrywać informacji o naszych szkołach ponadpodstawowych, zapoznać się z folderem i wybrać nasza mysłowicką szkołę – podsumowuje. 

Oprócz tego od 19 do 20 kwietnia w Centralnym Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach odbędą się targi edukacyjne. Będzie to okazja do poznania oferty poszczególnych placówek, a także spotkania samych nauczycieli i uczniów, którzy podzielą się z ósmoklasistami swoim własnym doświadczeniem.

Mysłowickie szkoły ponadpodstawowe mają różnorodną ofertę nauczania. Ponadto ich atutem jest odległość – wybierając szkołę we własnym mieście, oszczędzamy czas i pieniądze.