Materiały promocyjne Lidla

Lidl ruszył z kampanią „Szkoły pełne talentów”, której twarzami są Ania i Robert Lewandowscy. Do akcji dołączyło już kilkadziesiąt mysłowickich placówek oświatowych, a każdy z nas może je wesprzeć, robiąc codzienne zakupy.

Jeśli zrobimy zakupy w Lidlu za minimum 50 zł, a w naszym koszyku znajdzie się przynajmniej jedno warzywo lub owoc, otrzymamy „talenciaka”, czyli specjalny kupon, który możemy podarować wybranej przez siebie szkole biorącej udział w akcji. Zdobyte „talenciaki” placówka będzie mogła wymienić na nagrody. Ponadto każdy przekazany kupon to dodatkowa szansa dla szkół w loterii, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody: multimedialne ekrany i podłogi czy boty edukacyjne. Aby zdobyć dodatkowe „talenciaki”, trzeba szukać na sklepowych półkach produktów z tym oznaczeniem. Ich zakup to dodatkowy kupon.

Do akcji „Szkoły pełne talentów” dołączyło już kilkadziesiąt mysłowickich placówek oświatowych. Ich listę znajdziecie tutaj. Aby przekazać „talenciaka” wybranej placówce, wystarczy przynieść go do szkoły lub po prostu zeskanować kod QR z kuponu. Szkoła sama zadecyduje, na co przeznaczy zebrane punkty. Katalog nagród dostępny jest tutaj.

O szczegółach akcji przeczytacie tu.