fot.itvm.pl

Zwołana w czwartek sesja nadzwyczajna mysłowickiej rady miasta nie odbyła się. We wskazanym terminie, jaki został wyznaczony na poniedziałek, na godzinę 14:00, na sali sesyjnej mysłowickiego magistratu zebrała się zbyt mała grupa radnych.

By sesja mogła się odbyć, uczestniczyć w niej musi co najmniej połowa składu radny. Wymagane kworum to co najmniej dwanaście osób, tymczasem w poniedziałkowe popołudnie w magistracie zebrało się jedynie dziewięciu radnych.

Sesja została zwołana na wniosek siedmiorga radnych. W zaproponowanym porządku obrad ujęto takie tematy jak sytuacja w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji oraz sprawa gleby z terenów budowy galerii Quick Park.

– Informacje, jakie przygotowałem na dzisiejszą sesję, przekażę do rady miasta na piśmie. Informacje w obu tematach przekażę jeszcze dzisiaj, najpóźniej jutro. Zawsze szanowałem udział radnych w pracach rady, a z uwagi na to, że sesja nie odbyła się, chcę by przygotowane informacje zostały przekazane radnym na piśmie – powiedział prezydent Edward Lasok

Zwyczajna sesja rady miasta, jaka zgodnie z rocznym planem została zaplanowana na styczeń, ma się odbyć w czwartek 26.01. Jej głównym tematem ma być zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę oraz zbiorowe odprowadzanie ścieków.